Verslo koncepcija

Įmonės vizija

būti patikima ir aukštos kokybės prekių gamintoja ir realizuotoja ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Novatoriškumo dėka gerinti technologinius ir verslo procesus. Kontroliuoti prekių kokybę.

Įmonės misija

patikimų tiekėjų ir lojalių darbuotojų pagalba plėsti gaminamų produktų asortimentą, kuris atitiktų klientų norus ir keliamus kokybės reikalavimus.

Gamybos koncepcija

įmonės pastangos siekti savo tikslų vis labiau tobulinant gamybos procesą ir didinant gamybos mąstą, taip sumažinant prekių savikainą ir kainą.

Prekės koncepcija

vartotojai atiduos pirmenybę prekėms, kurių kokybė, charakteristikos ir savybės yra geriausios, todėl įmonės užduotis nuolatos tobulinti savo prekes, gerinti jų kokybę.
Prekės koncepcijos pagrindas – konkuruoti ne tik prekės kaina, bet jos kokybe.

Socialinio – etinio marketingo koncepcija

išsiaiškinti tikslinių rinkų poreikius, norus bei pomėgius ir suteikti vartotojui pageidaujamą pasitenkinimą efektyviau nei tai daro konkurentai ir taip, kad būtų išsaugota arba išaugtų vartotojų ir visuomenės gerovė.